torsdag 3 mars 2011

Nya strumpor!

Mamma har varit här med nya gråa nya strumpor. Plus att hon har fixat de mörkblå benvärmarna, som jag knappt kunde få på mig, ännu värre var det när de skulle av. Mönstret hittade jag som vanligt hos Drops Design. Biobiljetter fick vi oxå!! Tusentack!


Idag följde Wilma med till jobbet! Efter jobbet hade jag tänkt att åka och prova Rock-a-fellow eller vad den nu heter. Det låter lite lovande att den är större där uppe och just den provade jag inte när jag höll på med provningarna. Men barnen ringde, så jag åkte hem istället. Är så trött nu, men det är väl efterdyningar från igår.




Tog på mig skärpet #674 Bucklet belt från Amore Spare Integritas!

Tjing

4 kommentarer:

  1. Vilken snäll mollymamma du har! Det hon fixar passar ju så bra ihop med mollysar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken duktig mamma du har! De var jättefina :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. Underbara! Ska be farmor sticka höga strumpor till mig. Tack för tips och inspiration. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga strumpor !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina