tisdag 1 mars 2011

Lite fina höstbilder, i väntan på våren!






Vi har mycket fint att se fram emot i höst! Det syns inte så bra på bilderna, men det jag ser gillar jag!!  
Jag har inte köpt så många Mollysar från våren, det har inte varit så mycket som har lockat. men något mer blir det säkert ;-) Jag håller ett vakande öga på Tradera, har många önskemollysar, men de dyker inte upp i min färg och storlek, det är väl typiskt. Gillar letandet, tur att det inte dyker upp många önskemollysar för då kunde det bli dyrt. Shit, börjar bli småsugen att åka till Freeport och kika. Men jag har faktiskt inte haft någon tur när jag varit där på den senaste tiden.

Kraam♥♥

7 kommentarer:

  1. Jag är också sugen på Freeport. Hur går det med sonen? Har tänkt på er idag. Kram till er<3 Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas att det är bättre med sonen. Hösten ser underbar ut men först får det bli en låååång vår och sommar.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla! Det är bara bra med Gabriel, som tur är. Har du varit på Jutaboden? Var inne på bloggen och kikade, hon hade fått in nytt sen jag var där sist. Vill åka dit och till Freeport.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag såg också den lookbooken för hösten i min lokala butik igår och jag gillade också helt klart det jag såg. Tycker det är en både romantisk och samtidigt cool känsla över plaggen liksom...
    Här har du en till som hade velat till Freeport... men jag har ju mycket längre dit tyvärr... :o(
    Ha en fin kväll. Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, bilderna är fint stylade, men jag har också sett en del märkligheter som inte är från boken.

    Visst är det lite roligare att leta önskeplagg?!
    Ett av mina lyckades jag norpa, så jag längtar tills det dyker upp!

    Kram Frk Abbe

    SvaraRadera
  6. Christina, du för lägga ut din önskelista i stl 4 för det är kanske plagg som är på väg att flytta från mig :-)

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina