söndag 26 december 2010

Freeport besök!!



Hej vänner!! Sov rätt länge i morse, var uppe länge igår och grejade med bloggen. Jag är inte riktigt nöjd för jag har ingen rubrik längre. Funderar på att ta bort den nya bakgrunden. Jag skulle gärna villa ha vitt där jag skriver i bloggen och det har jag ju nu. Får fundera vidare.
Idag har jag och barnen varit i Kungsbacka. Första stoppet blev Freeport. När jag går igenom första porten ropar någon mitt namn!!! Vänder mig om och det var en kär vän!!! Fick en väldigt trevligt sällskap i butiken ;-) ;-) Hittade en fin mössa, men när ska jag ha mössa??? Det fanns en fin kjol, men den hängde jag duktigt tillbaka. Provade 2 sidenklänningar, så fina, men jag har flera finklänningar så de hängde jag oxå tillbaka. Summa summarium inget köp!!
Letade parkering på Kungsmässan, det var helt hopplöst så vi fick ställa oss på en skolgård. Det var bara Tobias och Gabriel som handlade för sina julklappspengar. Jag hittade inget. Sen gillar jag inte allt folk, det kändes som ALLA var där, så jag ville hem ;-) Kikade in på Stjärnboden mycket fint, men inget till mig.

Uppdaterat; nu har jag bytt bakgrund, tyckte det blev bättre än innan!

3 kommentarer:

  1. Vad kul o kika in på Freeport!! Fast förstår du inte var ensam ute idag..känns skönt ibland att bo långt bort från kaos o hets. Vad fint det blev i bloggen!
    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint med spetsbanden på bloggen !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  3. Annelie och Pjollret; Tycker denna bakgrunden är lugn och fin. Jag kan inte såbra, så den får duga sålänge. Jag la till en bild högt upp så överskriften skulle synas bättre, den var ju i vitt och jag lyckades inte byta den färgen ;-)
    Kraaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina