onsdag 29 december 2010

Spetsklänningen och 9 th Sweater


Myskläderna är urhoppade och nu kan jag visa mig bland folk ;-) Tar nya KappAhl spetsklänningen med 9 th Sveater utanpå för att inte frysa, underkjolen heter A-one silk skirt, apricot.Var framme i byn och bytte julklappar. Av svärföräldrarna hade vi fått handukar från Pellevävare. Hon vet vilken smak jag har, tror du inte hon hade köpt likadana som vi redan hade. Kärt nöje att få välja handukarna själv, visst är dom nya fina! Fabriksförsäljningen för Pellevävare ligger i byn. Svärföräldarna har arbetat på företaget så de har bra rabatt där :)  :)


Lite svårt är det att fota den fina spetsen längst ner på klänningen.


Våra nya Pellevävare handdukar!

Kraam Christina♥♥

3 kommentarer:

  1. Snyggt och coolt kombinerat! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Härligt med nya handdukar!!! Snygg spets. Jag drar runt här hemma i tyllkjol och linne och BÖR inte visa mig för folk alls!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig stass! KappAhl-klänningen har jag alldeles missat.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina