lördag 25 december 2010

Juldagen

Himmel och pannkaka, vad långt hår jag har fått, trodde nog att fjärilen skulle synas lite bättre när jag bad mannen fota!! Har mysfavorit klänningen nr 1 på mig, Velvet cotton tunic. Idag har jag inte gjort många knop. Håller lite koll på Odd Molly rean, det var 2 godbitar jag tänkte norpa, men en är redan slut. Den får jag hitta på Tradera iställe. Den andra hoppas jag på!!

Här kommer lite bilder från vårt hem ;-)


Min fina julblomma som jag fick av mannen! Skålen är ett ♥a! Fick ingen Molly i julklapp, men mannen har lovat att  köpa en till mig, jag ska bara väja, så jag spanar !!!!!!


Älskar juleskum!!


Fula plastgranen!


En gamal tomte som jag fått av mamma, den kommer från mammas moster. Synd att det ligger inte en massa pengar i spargrisen :( :( 


Bloggerskan är ute på vift ;-)  ;-)

♥♥Kram♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej ! Har också kollat Mollyrean
    , men allt som jag ville ha var slut. Vi har också plastgran, avskyr att dammsuga barr.
    Önskar en fortsatt God Jul !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  2. Hihi, allt mitt är också slut, suck! Fast billigt blir det ju!
    kram och god fortsättning!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina