tisdag 7 december 2010

Jag har provat pre-spring!





Slutade tidigt från jobbet, har haft mycket att göra. Har bakat mumsiga papparkaksmuffins med kardemummafrosting som jag ska bjuda mina kära jobbakompisar på.
Fick stränga tillsägelser av Tobias att jag måste åka fram till byn och kolla om MP3 spelaren har kommit. Ssss, det hade dom tog de 2 sista silvriga, tror inte sönerna hade blivit så glada för cerise.

Slank in på Harrys för att kolla om släppet hade kommit. Det hade det, typiskt för jag hade ingen  kamera med mig. Det Harrys hade fått in var Ka-ching pocket dress och wrapen och fina plag i Timeless serien. Wrapen var jättefin men military var inte min färg. Pocket dress fastnade jag inte för. Broderierna på ryggen var med guldtråd, inte min älsklingsfärg om man säger så. Men så var det Timeless plaggen, minns inte vad de hette. Jag blev kär i hela serien!!! Linnet med lampfransarna är super, men en aning för tajt över bysten för mig, annars hade det hängt med hem. Köpte en julkapp till mig själv, börjar på Time och slutar på belt. Jag säger bara det kolla in Timeless-serien, WOW!!!

Lite fjantiga kort, jag vet, men Gabriel älskar att ta såna kort ;-)


Någon som vet vad Odd Mollys vårkollektion heter??

Kram

12 kommentarer:

  1. Har inte slängt en blick ens på timeless serien men nu måste jag kolla så fort den kommer ut i webbutikerna.

    Du är snygg som vanligt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Å vad fin du är! Det där är din färg;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Snygging där! Vad synd att du glömde kameran!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är!!! Klär dig toppen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Visst är Timeless kollektionen helt underbar!
    Synd att du glömde kameran.
    Fina bilder på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, det linnet har jag ju i original och det är jättefint. Ska bli spännande att se resten av timeless-serien..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ååh jag längtar efter att prova prespring också ! Härliga bilder på dej !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  8. Jaaa - hur upplever du den över byst och armar? Jag pre-ordrade den och är så nyyyyyfiken nu!

    kram

    SvaraRadera
  9. Bina: Menar du klänningen?! Lite tajt över bysten, men det går!!!Armarna sitter lite löst, inte alls på ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Nu får du komma till Varberg snart!
    Massor av pre-spring uppackat idag <3
    Kramar Pernilla/Wonder

    SvaraRadera
  11. Pernilla: Synd att jag inte har lite närmare. Men du lockar mig ;-) Massa fina Timeless plagg, eller?! Har du hunnit köpa något till dig själv från pre-spring? Eller tänkt köpa? Hur går det med bloggen?? Massa frågor du får gärna maila mig om du inte vill svara här.
    Kraaam

    SvaraRadera
  12. Ja klänningen.. funkar den på dig så borde det gå på mig också - där den ena är mindre är den andra större.

    Wiee vill ju se hur den sitter - helst i förrgår.

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina