måndag 27 december 2010

En tur till byn för att hämta brevet!


Åkte fram till byn och hämtade brevet ;-) med klänningen.
När jag gick förbi Harrys hängde denna i fönstret. Den är jättefin, men inte med Ruffle skirt under, fasen jag ser ju ut som "tunna".

På KappAhl hängde denna klänning, men såklart var det inte rea på den :(  Gillade spetsen (det får bli bättre närbild en annan dag) och den var skön på! Så den fick åka i påsen med mig hem. 



Klämde en bild borta på herravdelningen, där fanns det inte en kotte ;-)


På min önskelista fanns denna fina klänning, Full emb smock dress. Nu har den hittat hit från en annan Mollytös, tack Mimmi!!

Kraam Christina♥♥

5 kommentarer:

  1. Hej fina du! Men tunikan ser jättefin ut och klänningen från Kappahl var toppsnygg!Men snyggast är nog Full emb smock dress, fint köp!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Ja, äntligen framme, det tog en himla lång tid från mej till dej med allt snökaos och helger. Vill se den på snart:)/K

    SvaraRadera
  3. Mimmi: Jag har på mig den NU! Tror att det blir den imorgon, den är lite somrig men det fixar jag på mitt sätt! Tack ska du ha!! Nu vill jag har fler Full emb!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, har du fått tag på en sån goding:) Kram

    SvaraRadera
  5. Den lila är jättefin, såg den i butik :)

    God fortsättning
    /Carina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina