torsdag 9 december 2010

Liten provning av pre-spring!





Med kameran i högsta hugg, tågade jag in på Harrys. Plockade till mig lite godbitar. Först ut är Timeless blusen, provas här i rosa, den är väldigt kort, och figurnära, passar inte riktigt min fylliga kropp, men jag gillar den. Sen kommer Timeless linnet, även det i rosa, superfint, men för tajt över bysten, typiskt. Sen provar jag  linnet Blueskires Tank, som är ett jättefint linne som är lite fladdrigt över magen. Gulligt med de rosa bandet som knyts. Alla plagg har jag provat i storlek 4a.

Provade lite fler plagg, men jag var lite darrhänt, så korten blev inte så bra :(

Dagens
Frill tank, rose
329a i dark blue
Nylon Parker coat, powder
Scarf scarf, rose
Florist jacquard mitten, blue

Senaste nytt om bluffbuden:
Bluffbuden är borttagna från Traderaauktionerna, som jag har skrivit om tidigare. Jippi!!!  

Kraaam ♥♥

4 kommentarer:

  1. Så roligt o få din (o de andras) provningar! Ser så härligt ut så nu längtar jag tokmycket efter våren..suck. Önskar jag kunde få prova lite pre-spring här med snart!
    På bilderna tycker jag kläderna ser superfina ut på dig!! Tack för dina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med att sanera bluffbuden!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tyckte du var jättefin på den översta bilden!

    SvaraRadera
  4. Hej ! Tack för din fina provning. Jag har
    varit i stan idag, köpte linnet som du provar
    på bilden i mitten. Provade vitt och rosa i
    samma storlek, tyckte det vita satt lite
    tajtare över bysten, köpte det rosa. Jag
    visar det på bloggen lite senare.
    Kram Pjollret

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina