torsdag 2 december 2010

Tidig julklapp!






Hej alla vänner! Efter jobbet idag styrde jag kosan mot Brygghuset i Rydal. En liten butik, som helt är i min smak. Hade med mig kameran, men den den var urladdad :( Skulle kunna köpa hur mycket som hellst i den butiken. Det jag valde var små gammaldags pumlor, från IB LAURSEN och det söta runda huset, som  kommer från Krasilnikoff. Det är så himla kul att fota, så ni får lite extra bilder. 
I glasburken ligger Rocky Road. Jag har inget recept utan smälter 2 blockcholadkakor och häller i jordnötter minimashmallows och dumlekolor lite på måffo. Dom är så goda, så de tar snabbt slut.

Har på mig fina Summer of 2007, i rose från Colore Superiore.

Glömde, har ni sett jag har fått paket!! Det skulle öppnas på studs ;-) Tobias hade gjort en jättefin hylla till mamma i slöjden. Mannen ska sätta upp den ovanför våra sänger, har jag tänkt. Han vet vad mamma vill ha, den gullungen.

Kramar

11 kommentarer:

  1. Så fin hylla! Kul att få såna presenter som barnen har gjort;) Din tunikablus är supersöt! Jag gillar den modellen mycket;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Öppnar du din julklapp redan? :-)
    Hyllan var fin, roligt att få nåt som barnen har gjort själva.
    Du är superfin Summer of 2007, rose är en underbar färg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin hylla och sådana är ju super roliga att få när det är från barnen.

    Härlig shopping!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt med lite ny inredning.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Bästa presenterna är de som barnen har gjort och vilken fin hylla du har fått.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Fin hylla:) Rocky Road brukar vi göra här varje jul! Sååååå gott:) Kram

    SvaraRadera
  7. Finare julklapp kan man inte få !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin present från din son!

    Kram från V

    SvaraRadera
  9. Men guud så gulligt av honom!! <3

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar julklapp om än för tidigt. Kommer att bli superfint med den hyllan och lite pynt på :-)

    ~Ingrid

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina