lördag 18 december 2010

Det kom ett tjockt brev!!!!!


M
e
d


n
å
g
o
t


b
l
å
t
t

Vad kan det vara??
Det är inte ofta det kommer något blått hem till mig!



Men denna provade jag i Odd Molly butiken i Köpenhamn i somras. Sen har jag aldrig kunnat glömma den.



Yes, det är #309 Up-to-me-ism strap dress i färgen indigo.


 Här provar jag den i det guldiga provrummet, hade inte en aning att man inte skulle ha blixt när man fotar mot speglen ;-) Men man lär sig!


Gillar klänningar, snart kommer det en till ;-)

Kraam Christina♥♥

5 kommentarer:

  1. Grattis till fina klänningen!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till klänningen!! Dem är jättefin..jag vill också ha en ny klänning..men har inte bestämt mig för vilken än :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den där klänningen är ju jättefin! Härligt att den blev din tillslut! Hur är den i storleken? Jag har inte provat den tyvärr men skulle vilja klicka hem en om den dyker upp på Tradera.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  4. Halvan: Den sitter tajt över bysten på mig, men jag är ju en rätt stor 4a. Den blåa är större än den i chalk, har jag upptäckt. Jag kan inte ha alla klänningar som är 4a men denna kan jag ha ;-)
    Vet inte om svaret var till någon hjälp.
    Kraaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina