torsdag 16 december 2010

Mera snö!!

Blev lite inspirerad av Eva, att ta min Full emb smock dress idag. Tog Dolce skirt i powder, Smalville bloomers purple,bruna strumpor från Culture och Tenfold knit i chocolate.

Det hade snöat massor inatt. Här är min fina ljuskrona som ligger på altanbordet.

Det snöar!!




Vad det har snöat på oss både inatt och idag! Säkert 20-30cm någonting. Härligt med lite nysnö på den gamla hårda snön. När vi var ute idag på jobbet med barnen kändes det som det var full snöstorm ;-) Hua! Jag gillar snön, det är så himla vackert ute. Det var som att åka igenom ett julkort när jag åkte hem. När jag skulle svänga in på vår gata höll jag inte på att komma igenom den stora snövallen som snöplogen gjort, slir och sladd så var jag hemma.

Även idag har vi julpysslat på jobbet. Idag gjorde vi geléljus. Det var jätteroligt och barnen tyckte de blev så fina. De valde om de skulle ha julgran eller tomte i, sen valde vilka färger de ville ha på glitter, som de pudrade i. Barnen  ögon glittrade ;-) Ska passa på att göra ett eget geléljus!


Håller tummarna att jag får paket imorgon.

Kram ♥

4 kommentarer:

  1. Härlig brun kombo!

    Vad väntar du på för spännande paket :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Man känner sig alltid fin i denna klänning eller hur? Jag kommer nog aldrig att göra mig av med mina embr dresses.

    SvaraRadera
  3. Mmmm, det är jätte härligt med all snö. Stundtals får man fnatt. Men annars är det bara mysigt.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina