onsdag 8 december 2010

En sen dagens!





Idag har jag jobbat hela dagen, 9-20.30 så jag är rätt sliten. Vill tacka för alla kommentarer jag fick i förra inlägget. Vill hälsa Jeanette välkommen hit, så jättekul att få kommentarer och det är så kul när det kommer nya. Minns själv när jag hittade hit, för nästan 1 1/2 sen. Nu har man egen blogg, fast jag först inte kunde tänka mig det. Men det är verkligen kul!

Outfiten idag är ett linne som heter så mycket som Print tank och koftan Everyday short cardigan.

Kameran hängde med mig till jobbet, visst har jag en fin väg till jobbet. Tror att vår förskola är vår  kommuns vackraste!? Min avdelning är nybyggd och ligger bakom "slottet".

Kraaam

2 kommentarer:

  1. Tänk att få jobba i så vackra omgivningar!
    Grattis till köpet, förresten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. M, håller med, ser helt underbart ut. I love den rosa koftan, men den har ännu inte hittat hem till mig..

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina