lördag 11 december 2010

Halkat runt lite!


Men shit vad glatt det var när jag var ute på förmiddagen, bilen gled och även jag halkade flera gånger, bootsen var jätteglatta, inte så bra val en sån här dag.
Var och fyllde på kylsåpet, samtidigt passade jag på att köpa några julklappar. Har letat som en dåre efter nya termobrallor till Gabriel. Hans nya är det nästan hål på. Kul de har på rasterna i skolan, glider och åker kana på knäna. Hittade bara ett par ärtgröna i hans storlek, (inte riktigt min färg) frågade och Gabriel tyckte ärtgröna var bra färg, för "alla" i skolan har svarta. Så ärtgröna fick det bli!


Min fina gamla, slitna pepparkaksburk, som jag har fyllt med pepparkakor!

Uppdaterat: Både idag och igår försökte jag kommentera på min blogg, men datorn bara låser sig och jag får starta om, grrr. Fler som har samma problem?
Svarar på frågan här, benvärmarna har min mamma stickat, stickbeskrivningen kommer från Drops-design. Dom är så mjuka och gosiga, mamma stickade även handledsvärmre av samma goa garn.

Kram kram!!

3 kommentarer:

  1. Var kommer dom där fina sockorna i från? Fin är hela du förresten:) Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina strumpor! Jag vill också veta om man kan få tag i dem någonstans!?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan kommentera hos dig men det verkar vara något väldigt tokigt med din rosa bakgrund för det går att vänsterscrolla hur mycke som helst. Den verkar ladda in sig själv om och om igen, så ska det inte vara. Om jag var du så skulle jag ta bort den i koden och prova lägge in den igen.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina