torsdag 23 december 2010

Dan före dan...


Detta är mitt inlägg nr 200!!!
Min plan var att vara vid mataffären när den öppnade och det klarade jag nästan. Passade på att lämna tidningar vid insamlingenoch  och Tobias pantade flaskor. Det var många som tänkte som jag, men det var ändå lugnt i butiken. Vill inte tänka på hur det blir senare idag ;-)


Denna ängeln hade jag i mitt flickrum, för länge sen. Den har legat i jullådan utan att luftas på flera år. I år fick den komma fram. Ser ni att den hänger på en fin Odd Mollypåse!! 


Den fula, snea plastgranen är på plats. (Mannen tål inte gran.) Den blir bättre lite på håll ;-) Det gäller att fota så man döljer sladdar och parabolen, fniss!
Ska koka lite julgodis, slå in de sista julklapparna och koka risgryngröt och ta det lungt.


♥ God Jul ♥

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig ängel, många änglar finns det hemma hos mig med...jag är nästan allergisk mot tomtar haha...
    Ha en skön dag och njut av ledigheten!
    Kram/C.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina