onsdag 8 december 2010

Provning, Timeless w/o belt


En liten snabbprovning till dig Bina och allaandra! Klänningen som jag har på mig heter #242 Timeless w/o belt. Den är gjord i ett lite kraftigare bumullstyg. Det finns ingen dragkedja i sidan, men det är inga problem. Den har  fickor i sidorna.  På mig sitter den rätt tajt över bysten, men det funkar ändå. Ärmarna är inte tajta på mig,, den är rätt lika som Nymph dress i ärmen. Det finns rååa kanter på klänningen, längst ner på kjoldelen och  längst ner på armarna och den vita brodyrbandet har oxå rååa kanter, lite synd, men ack så fin! Priset ligger på saftiga 2400:- hade jag inte haft pengar tillgodo sen reklamationen av Blue skirt, hade det inte varit läge att köpa den.  


Närbild på de fina broderierna!

Kramis

16 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gillar din blogg,tittar in varje dag! Jag har också fått upp ögonen för OM och fick hem min första från FOLK idag! en Tutu T88 military=) och fler ska det bli! (måste ju börja ngnstans)klänningen var jättefin,den passar dej kanonbra!
    Ha en skön kväll!
    /Jeanette

    SvaraRadera
  2. Super fin! Grattis till nytillskotet. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Åhh vad fin! Väntar och väntar på att det ska plinga till i mobilen och att jag får hämta min, precis likadan!
    Var osäker till en början men nu ser jag verkligen hur fin den är, bra köp!
    Ha en skön kväll!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. Åhh tack! Den sitter jättefint på dig! Nu får vi se om det kan funka på mig eller ej *asg*

    Sen får vi ta våra gråa hugglys och gråa klänningar - gå armkrok på stan ;)

    SvaraRadera
  5. Hm..undras varför det inte plingar i min mobil...har ju också beställt en sådan! Blir lite orolig!

    Fin är du iaf i den!

    SvaraRadera
  6. Verkar fin den klänningen!! Du är jättersöt i den! Mycket fint som kommer nu..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Helt fantastisk!!! Du passar jättefint i den...

    SvaraRadera
  8. Det är jättefin på dig! Nu blev jag med sugen på att prova! Får se iaf jag kan få till en provning imon! :D

    Kram

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt!!! Grattis till fint inköp! KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej!

    ÅÅÅÅÅ, så fin du är i den.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  11. Den här klänningen är jättefin på dig!! Passar jättefint med den färgen och modellen. Vad roligt att du kunde köpa den av reklamationen.

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Kommer in lite sent här - jag har varit ute och proppat i mig asiatilskt julbord;-). Kan bara hålla med dem som kommenterat innan: du är riktigt riktigt fin i klänningen och vad kul att en tråkig reklamation kunde förvandlas till något så trevligt!
    Kraml

    SvaraRadera
  13. Jättefin klänning som passar dig superbra. Jag är ju, till skillad från många andra, en riktig "sucker" för råa kanter - allt med blandning av råa kanter och lite mer ljuva grejer som broderier och dylikt gillar jag starkt!
    Kram, R

    SvaraRadera
  14. Du är superfin i klänningen!
    Vill också ha, lite dyr.... :(

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina