lördag 11 december 2010

Jag har gråtit :(

Det är något kans med min blogg. Det går att skrålla massor åt höger. Själv har jag försökt kommenterat på min blogg, då det låst sig totalt, suck.
Jag gick in för att kolla om jag kunde göra något åt bakgrunden. Rätt som det var hade jag råkat byta bakgrund, jag hade en grå ful sak och allt som jag lagt in i höger fält var borta. Där man skulle klicka på DESIGN var borta och där stod det MALL. Det fanns inget ställe att lägga in gadget, snyft.

Kroppen darrade och jag bara grät, vad hade jag gjort.
Ja, jag vet detta är "bara" en blogg. Men fy vad ledsen jag var.

Tobias kom och ville hjälpa mig, han hittade den gamla utseendet och vi tog det, men vi bytte färg, då jag hoppades på att problemet skulle vara borta.
Jag vet inte om jag vågar greja mer, det känns som hela bloggen bara går upp i rök.

Tips mottages gärna för att få bort, skrållen längst ner på bloggen, pekar neråt!

Uppdaterat: Vill tacka Lina för hon kom på att det var mina snöflingor som krånglade. Tog först bort snöflingor i en gadget. Inget hände, gick in igen, där låg 2 gadget till med snöflingor. Bort med alla snöflingor, det får räcka med dem som är ute ;-) Ta-da!! Höger-skrollningen är borta och jag kan kommentera på min blogg!
Trevlig lördagskväll

7 kommentarer:

  1. Vad tråkigt! Och Jobbigt!!! Jag kan skrålla din blogg utan problem i alla fall. Har det löst sig?
    Kramisar!!!

    SvaraRadera
  2. Ja tråkigt är ordet sa Bull. Du har rätt det är nåt knas./K

    SvaraRadera
  3. Christina, jag försökte kolla din kod lite men jag är nästan övertygad om vad det är. Det är ett javascript som ska skicka snöflingor ner för din sida som fått frispel. Visst hade du det tidigare? Ta bort det så ska du se att allt blir bra igen.

    KRAM

    PS. Erkänner, jag är datanörd.

    SvaraRadera
  4. Linaplina:
    Du är en ängel!!!
    Jag hittade 3 snöflingegadget, klickade bort alla.
    Nu kan jag kommentera på min egen blogg och "knaset" är borta!

    Tusentack!!
    Största kramen till dig!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Aha, var det snöflingorna!!! Jag har ju också haft jätteproblem att kommentera här, allt har bara hängt sig efter ett par ord och sen har det inte ens gått att stänga bloggen. Underbart att det funkar igen, för jag VILL ju kunna kommentera hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att det ordnade sig! Kram

    SvaraRadera
  7. Så bra Lina kunde hjälpa dig! Då kan du slappna av igen, o njuta av 3;e advent istället!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina