söndag 21 november 2010

Vip-kväll på Freeport!!!

Smygfoto inne på KappAhl på Kungsmässan!

Oj,Oj säger jag bara!! Vad fin Chillnorway velourklänningen var, vill ha!!!!

Nu har jag kommit till ett regnigt Freeport.

Fina flanellklänningen från Living Tenfold, 0a på den.

Denna klänning hängde det några stycken, denna var en 2a.

Ljuvlig ullkappa 2a på den.



Indy skirt, i mindre storlekar.

Halsduk som försvann medans jag gick där inne.

Det hängde både skinnkjolar och skinnbyxor.

Mina!!

En liten rapport från Vip-kvällen på Freeport. Jag gick in i Odd Mollybutiken 16.40, det var väl jag och någon mer, väldigt lugt och skönt. Jag gick där och strosade, pratade med tjejaera i butiken, alltid lika trevliga! Jag hängde tre plagg över armen som skulle provas, två plagg var 4or den ena var en 2a ;-) Det var kö till provrummet, det var bara en före mig, men det tog lååång tid. Den ena 4an som jag provade var en froteklänning i blått med mönster från förra hösten/vintern. Bägge var lite för orolig (i tyget) för mig. Attans jag vill ju gärna ha en velourklänning till. Den sista klänningen jag provade för det var 3 klänningar, var en godbit. Kunde jag stå emot, jag tror inte det. Jag säger inget, vill gärna fota upp lite bilder. Gissa gärna vilken färg det är på klänningen??? ;-) Snabbt blev det fullt med folk i butiken. Många Mollysar hittade nya hem. På sista bilden är mina Florist jacquard mitten i dark blue. Som jag tänkte köpa på rean, men som aldrig blev av, men nu är de mina. Fina färger!!!
Kul var det, jag träffade både Tabby och Erika, i butiken. Jag och A-K hade en egen lite date, trevligt värre!!

Under bilderna skrev jag storleken om jag kom-ihåg, priserna har jag inte i huvudet.

Kram♥

7 kommentarer:

  1. Ska inte avslöja vilken färg det blev på klänningen ;-)

    Tabby

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig date :-)
    Jag säger inget heller angående klänningen! mer än att det är ett riktigt bra köp!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Neeej, där hängde ju DEN klänningen...suck!
    Roligt ni hittade några saker..antar man kan göra det vid princip varje besök där..
    Ska bli roligt o se din klänning sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som om du haft en riktigt härlig kväll!!!

    SvaraRadera
  5. Royal??? Ja, de vantarna är både supersköna och snygga. Jag knep ju ett par sådana grön-lila på mollyträffen och älskar de såååå! Låter som en härlig kväll. Kul med alla bilder så man kan spana lite...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att se lite bilder från er kväll på Freeport! Alltid massa godbitar men det var tur att flanellklänningen från LT inte fanns i 4a för den hade jag verkligen velat ha.

    Min gissning: ROYAL!! Hmm finns väl ingen annan färg att gissa på eller ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på royal,ska bli spännande att se.
    Kram Pjollret

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina