onsdag 3 november 2010

Rosa och royal, gillar jag ♥


Här står jag intryckt mot väggen. Tobias knäpper några snabba bilder innan han vill gå in för det både regnar och blåser kors och tvärs ute.
Jag har en mapp som heter "Mina Mollysar" i den sparar jag produktbilder på plagg jag äger, där fick jag syn på en kombo jag ville prova, blusen, #151 Viole trassel top, i rose och #160 A-one silke skirt ligger brevid varandra i mappen, dom såg så fina ut ihop. Roligt när man kommer på nya kombos!

Har väl inte mycket att berätta. Men igår kväll var jag uppe läääänge, det var en sak jag ville ha på Tradera, som jag skulle ninja hem. En sak som jag velat ha väldigt länge, just den färgen och storlek 4a. Så pirrigt det var, men jag vann den!!! Jag ska hämta den imorgon, så lämpligt att säljaren bor i Kungsbacka. Jag tror ni vet vad jag ska hitta på mer.;-) Lina du vet ju vad jag köpte, men för er andra visar jag imorgon!!

Kram

13 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande! Har ingen aning vad det kan vara, så det blir kul att se imorrn!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå bönan :-)

    Du.... om man åker tåg... är det långt att GÅ till Freeport eller man måste åka någon buss ?
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. vet vad det är..försökte ninja men någon var snabbare på kvällskvisten :)))

    SvaraRadera
  4. s*tina: Var du där oxå! Nu hade jag turen på min sida. Men det var nära ögat att jag blev utan den.
    Åsa: Hoppa inte av i stan i Kungsbacka utan nästa station, därifrån är det inte långt att gå, du ser Freeport på långt håll, så det är lätt att hitta. Funderar du på att åka dit ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja men nog är det väl så, man vill ha en hel del :0)

    Jag gillar också royal och rosa, två härliga färger som går året runt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  6. Ja, vad fint det blev ihop! Kul med lite nya kombosar!
    Roligt med auktionen du vann, då får vi snart se vad det bidde..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Faktiskt när jag tänker på personer som representerar färger bland OM-bloggarna så är du Royal för mig :-)

    Spännande med paket imorgon!

    Kram från V

    SvaraRadera
  8. Fint! Blir lite nyfiken på vad du ninjat hem! Jag brukar ha koll på 4:orna, men det här har jag nog missat! Kram

    SvaraRadera
  9. Stora dottern bor ju i Göteborg nu & nästa gång jag åker dit, tänkte jag ta en avstickare. ( blev ju inte förra gången, såg bara flaggorna när tåget swichade förbi)

    Men om jag alltså åker från Landskrona... ska jag inte hoppa av vid Kungsbacka station ?

    Guida mej på mejl pleeeease ♥

    SvaraRadera
  10. Snyggt det blev med em ihopa!
    Grattis till T vinsten. Nyfiken är jag milt sagt. :D
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hihi jag vet :-) Du var tuff i slutminuten så jag la mig platt direkt.

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Haha, skönt att höra att det är fler än jag som är ute och röjer hej vilt på Tradera. jag som var så nöjd så för inte så länge sen och nu vet jag inte vad som hänt!!! Hittar ständigt nya måsten!
    Kul sätt att komma på en ny kombo! Och så snyggt sen!
    Kram

    SvaraRadera
  13. TACK!! För alla kommentarer ;-) Så många jag hade att läs nu på morgonen. Glad!!
    Johansonnskan: Jag kollar idag var stationen ligger, mer exakt.... mail kommer ;-)

    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina