fredag 1 oktober 2010

I dag kvar till Odd Mollyträffen!!


Efter lite inspiration från Nena, valde jag Cupcake longtop i white. Jag har en 3a på den, jag tycker den är en fin vardags top, men den är lite för urringad så jag kör alltid med linne under. Idag har jag invigning av linnet jag köpte på Malmöträffen i somras.

Helgens planer har ändrats lite här hemma. Niklas skulle skjutsa in mig till Gbg, men nu blev det inte så, för de sticker ner till stugan redan ikväll. Vi hade glömt av  golftävlingen som Tobias såg fram emot på som är söndagmorgon. Så nu sover de över fredag /lördag  istället för lördag /söndag i stugan.  Nu har jag fått tänka om  nu när det blir buss, så jag inte får för tung väska att kånka på. Inga stövlar att byta om med, bla. Lotta lotta stannar nog hemma om det inte är för kallt.Jag måste ha plats i väskan för lite nytt, En Wool mix long cardigan i royal ska med hem på något vis, fryser jag så har jag ju den. Jag får väl  ha på mig den om den inte får plats i väskan, ha,ha!!

 Helt otroligt att imorgon vid denna tiden sticker jag iväg på Odd Mollyträff, så jätteroligt!!

Kram Christina ♥♥


8 kommentarer:

  1. Japp, så ska jag göra med min också så klart! Tack för tipset! Nu kommer jag att använda min mer! ses imorgon!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh, den där cupcake är superfin ! Skulle du ramla över en i storlek 2 så hör av dej :-)Den med lång ärm alltså :-)
    Är dom ovanliga ? Har inte sett att Bloggare använder dessa så mycket, eller har jag fel ?
    Alla färger är välkomna så håll ett liiiitet öga ;-)
    Ha det riktigt kul på träffen !
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Cupcake longtop är en klar favvo här hemma, sååå skön. Använder den också alltid med linne. Synd att de är så svåra att få tag på bara.

    Ha en toppenhelg!

    kram

    SvaraRadera
  4. Du är SÅ snygg i alla dina Cupcakes!
    Håller väderrapporten i sig?
    Haha... du kan ju skicka hem shoppingen med bussgods ;-)... ja, om det skulle bli mycket alltså!
    Vi ses imorgon!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Koftan är nedpackad! Jäklar vad plats den tar;) Ses i morgon! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda: Jag måste nog ta på mig koftan när jag ska hem annars får den inte plats i väskan ;-)
    A-K: Bussgods, ha,ha du är för go!! Jag ska kolla klart.se och se om det blir iskallt ellre inte!!
    Åsa: Jag har inte sett den vita longtoppen speciellt många gånger på Tradera, på Freeport har jag inte sett den långärmade heller.

    Kram till er alla

    SvaraRadera
  7. Det ska bli så kul i morgon!
    Sov gott så ses vi i morgon :-)
    Kram!
    /Peggy

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina