tisdag 1 november 2011

Snart höstlov!



Igår blev det inte som jag tänkte mig. Barnen hade lagt beslag på varsin dator, de är ju hemma och har höstlov. Tänkte att då gör jag ett inlägg med mobilen. När jag skulle posta inlägget blev det något fel och jag visste inte hur jag skulle få iväg det. Typiskt för jag hade slängt bilderna som jag hade fotat, så jag hade inga att lägga in på datorn, när den väl blev ledig. I morse tryckte jag lite på mobilen och då trodde jag för något ögonblick att jag fick iväg gårdagens inlägg, men det blev bara borta, SUCK!!
Nu ska jag bara arbeta en dag till, sen har även jag höstlov. Jag och barnen har pratat om att åka till Ullared på torsdag. Det är säker MÅNGA mer än jag som tänkt det, skulle jag tro. Oroar mig lite, sist jag var där tappade jag bort kundvagen och det var jobbigt. Hittade den när jag fick plocka nya varor. Vagnen stod där jag hade ställt den, men jag kom ju inte ihåg VAR!!    En gång hittade jag inte bilen när jag skulle åka hem ifrån Ullared och fick polisanmäla den, men det är en annan historia. Även den stod där jag hade parkerat.

3 kommentarer:

  1. Haha, den historien minns jag när du berättade för mig! Snart blir det kanske en tur dit för mig med, nu när jag flyttar upp!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Höstlov är härligt! Mitt börjar just nu!!

    Ullared låter inte fel :)

    KrAM

    SvaraRadera
  3. Åhh vilken fin blus du har! Svärmor bor i Ullared så jag är där ganska ofta men inte på novemberlovet=massor av folk. *Fniss* har du ploisanmält bilen..pinsamt det måste varit när den stog på parkeringen. kramkram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina