måndag 28 november 2011

Tokkär...


i en mössa!!! Ja för det kan man bli! Nyss missade jag en superfin mössa på Tradera, men hade mer tur med denna. Det jag vill ha på Tradera brukat alltid bli dyrt, men mössan var ett fynd!! Den har nummer #830 kom just på att jag inte har namnet på den. Men någon kanske kan hjälpa mig med det? Den kommer från Flow feather vintern 2008. Jag brukar inte ha mössa, det kliar, men nu tror jag att jag har ändat mig ;-)





Huggly scarf passar så bra till mössan!


Hjälp mig gärna med namnet på min mössa!!

4 kommentarer:

  1. Åh den är så fin! Jag har den också men kommer inte ihåg vad den heter dessvärre. Kram

    SvaraRadera
  2. Då får vi se om den kommer till användning! Den är så fin, kul att du fick tag i den till slut!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har ingen aning, men himla fin är den! Kram

    SvaraRadera
  4. Mössan är helt underbar!
    Jag ska kolla upp bland mina tags vad den heter.
    Jag tycker inte den kliar, lagom tunn mössa.
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina