lördag 19 november 2011

Julmarknad på Tjolöholms slott och en snabbis om Freeport på hemvägen!


Det är en grå och dimmig dag idag, både på ditvägen och hemvägen regnar det lätt. Men vi har tur, för det kommer inget regn på oss när vi är där. Det blev som jag trodde ingen av sönerna vill med. Så jag och Niklas fick åka själva. Det var jättemysigt att grå runt och se allt fint och bara njuta av julstämmningen!





Vi fikade inne i slottet!



Vad tokigt, rosorna blommar när det är julmarknad ;-)





Underbara julgransfötter i gjutjärn. En av de svarta fick följa med hem. 


Gick tillbaka till stånden där jag ville titta lite extra. När jag står och kikar på de fina kuddarna, säger kvinnan på bilden (Agneta) är det Tina? Ja, svarar jag, för det kallas jag för. För läääänge sen jobbade hon i köket på den förskolan där jag jobbade. Jag tittade på hennes kuddar för just såna hade jag själv tänkt sy, det är bara tiden har inte räckt till, men jag ska!  Vi bytte lite ideér med varandra ;-) 




En liten snabbis på Freeport han vi med. Det fanns några nya jackor, provade en grön 4a den satt jättebra men grönt är INTE jag. När jag skulle prova LK long cardigan fick jag upp kameran, minns att någon frågade vad den kostade, nu tittade jag på lappen 1377:- har jag för mig att det stod.

6 kommentarer:

  1. Är i Göteborg men har mest hållt mig i innerstan. Vågade inte åka till Freeport. Kraaam Fika snart??

    SvaraRadera
  2. Visst var det fint på slottet! Mycket folk, jag såg dig inte :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar, Christina! Kommer du ihåg priset på Coolwool dress royal stl 2? Ingen som möjligtvis ska dit idag på VIP kvällen som jag kan skicka bud med vore jag oerhört tacksam. De skickar vä inte längre:-( Mvh, Sara sarabergstrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Sara, kollade inte på lappen. Har de slutat med att skicka? Det har jag inte hört något om. Prova med att ringa! Själv är jag hemma ikväll, kollade läget igår och det var inget jag skulle ha. Har du ute en kofta på Tradera? Fick för mig att det var du, är sugen på den!

    Anna, var var du ;-) Jag såg inte heller dig, fniss!!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Har en kofta ute som du gärna får buda på, ligger skrämmande lågt ju ;-) Jag får slå dem en signal, Barkaby hade nya direktiv och skickar ej längre. Tänkte de borde ha samma direktiv. Mvh, Sara:-)

    SvaraRadera
  6. Sara, berätta gärna om de skickar, det kan vara bra att veta för andra. Då får vi se om jag ninjar hem den ;-)
    Kraaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina