måndag 14 november 2011

Barometer och Mitza!


Igår började jag med att montera våra nya sänglampor. Sen bara fortsatte jag i sovrummet, bädda rent, hämtade annat överkast och kuddar, damma, bytte saker på hyllan och i fönstret, dammsög. Leta upp en gammal galge och hängde upp nattlinnet, som jag fick av mamma. Riktigt kul att fixa sådär! På mig har jag nya velourklänningen, Mitza, i dusty rose som är från b.young, som jag hittade på Freeport. 
Det var mulet igår, så bilderna blev lite mörka :( 








3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev i sovrummet. Det är alltid kul när man kan sätta in lite nytt och flytta lite på saker. Velouren var jättesnygg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul när man får fixa med lite nytt hemma - fint det blev!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina