söndag 20 november 2011

Finaste julgransfoten!


Både jag och Niklas blev förtjusta i julgransfoten i gjutjärn, som vi hittade på julmarknaden, på Tjolöholms slott. Vi har haft en ful grön, som inte har varit så stadig, det har hänt att granen har vält någon gång. Nu lär granen inte välta. Vi brukar alltid ha plastgran, men i år ska vi prova med en äkta.Niklas har varit allergik, men han klarar mina små granar, så nu vill vi prova med en riktig. Jag har frågat pappa (som har egen skog) om han kan hugga en till oss, när han är ute och hugger deras gran. Äntligen ska vi har en riktig julgran!!



Det är väl inte så mycket att visa, men gör det ändå. Gillar så mina "träningsbyxor" som jag inte har när jag tränar, för jag tränar inte. Jag har dem som tajts med långa strumpor. Himla sköna, bra färg ser gråa ut men de är lite brunt i dem oxå. Bra med resoren i midjan, som drar ihop magen!! Storleken är 38 och funkar finfint. Hittade de på Freeport när Adidas sålde ut samples, förra helgen. Jag hade tänkt fynda mer igår, men allt var borta :(

6 kommentarer:

  1. Oj vad fin julgransfot. Kul med en riktig gran som doftar:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den julgransfoten gillade jag också. Är alltid svårt att hitta en fot som håller granen stadig och rymmer massor av vatten så man inte behöver vattna jämt.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt med gran! Verkligen fin fot till granpremiären. Du har väl ingen aning om vart man kan hitta den? Ha en bra vecka. Kraaaam<3

    SvaraRadera
  4. Jättefin julgransfot! Å vad man längtar till jul nu=) Mysiga byxor, ser sååå sköna ut;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Pernilla, prova med att googla på namnet!! Vill gärna fika!!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Tänk vilken ståtlig gran det kommer att stå i den foten! Supersnygg! Jag tittade lite på den oxå :)


    Kram Anna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina