söndag 13 november 2011

Njöt av lördagen!






Lördagen började med att vi farsdagfikar och släpper av grabbarna hos mormor och morfar. De ska baka pepparkakor och ha kul, med sina 3 kusiner.
Mamma och pappa vill flytta till lägenhet, så det håller på att rensa hemma. Innan sakerna lämnas på loppis kollar jag och brorsan om vi vill ha något. Igår blev det "bara" 4a saker, + en låda med pyssel som ska till jobbet. Jag visar sen, har inte hunnit fota ännu. Helt otroligt jag rörde inte laptopen på hela dagen igår. Vilket hör till undantagen.  Kollade mobilen några gånger ;-)
Bilderna här från Helsjön som vi passerade påväg till Kungsbacka. Först blev det Kungsmässan och Niklas drog med mig till Clas Ohlsson, där hittade vi spottar till badrummet. Lampan har varit trasig hur länge som helst. Så skönt att få en lampa som funkar över badrumsspegeln.  Tittar på adventsljusstakar men ingen faller mig i smaken.  
Nu ska jag titta på bilderna från Freeport, kan säga att det fanns MYCKET fint. Jag höll i en ska läääänge, tänkte och la tillbaka Wigwamen.

3 kommentarer:

  1. Fanns det WIwam??!! Åh de som är så fina! Vad fanns det för färger och storlekar? Nyfiken på vad du fick med dig hem! För frågan är väl vad och inte om, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Pernilla, det blev inget. Mörkblå Wigwam fanns det och dessa i den mörkare chalken, sen tror jag inte det fanns fler färger vad jag minns.
    Nu ska jag iväg på fika till morfars syster!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Menar du inte Fonda dress? Kraaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina