torsdag 3 november 2011

Ullaredsshopping idag!




Idag har grabbarna grus och jag varit med alla andra i Ullared. Skönt var det att sätta sig uppe på fiket och vila sina trötta ben. Själv tog jag kaffe med räksmörgås, medans barnen drack varmchoklad med grädde/marshmallows och fikade chokladboll! Hittade julklappar och presenter och sånt där vanligt som man behöver. Typ allt från snöskyffel - kakformar - hantlar - strumpbyxor - som packade grabbarna mer i kassarna, när jag håvat fram kontokortet.
Bilderna tog vi på hemvägen, på skalan 1 till 10 på hur trött jag är så är jag en 9a!!
Det roliga är att grabbarna är så nöjda med vad vi (läs de) hittade, nu håller de på med Playstation Move och är alldeles svettiga! 

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det var fullt hus en dag som denna....
    Visst blir man trött efter såna utflykter.
    Själv är jag behagligt trött efter en heldag på spa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte varit i Ullared på nästan 13 år. Börjar bli lite sugwn på en tur dit.....Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch, har sett Ullaredprogrammet på TV och jag tror jag skulle få panik där med alla människor. Verkar ju så stort också så man blir trött bara av att tänka på det. Förstår att du är slut...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Men då var vi ju där samma dag, jag såg dig inte(fast det var ju hur mycket folk som helst där).

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina