söndag 27 november 2011

Kuddar i min soffa!






Visst är den fin min Af Swedala kudde som jag vann hos Shop around the corner. Anna vann en grå och jag en vit, bägge fick den färgen som vi ville ha, kul! Jag var lite trött på mina kuddar i soffan, kände att jag behövde något nytt som skulle samsars med Af Swedalakudden. Hade någon idée om knytband och virkade vita dukar. Var på Skroten och köpte en stuvbit för 32:- som räckte till 2 kuddar. Igår hade jag lite tid och lust, så då blev de till! Kul att få lite användning av dukar som bara ligger i linneskåpet!

2 kommentarer:

  1. Jag fullkomligt älskar min kudde :)))))

    Ha en fin 1:a advent i blåsten!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefint blev hos dig, visst är det kul att pyssla och dona? =)


    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina