söndag 20 november 2011

Storbror blir tonåring idag!!


Då har Kinna en tonåring till!! Tobias fyller 13år idag! GRATTIS till mammas stora gull!
Tobias är killen som har hjäpt till, har jag dammat då har han oxå dammat. Lagade jag mat då vill ha hjäpa till. Han har alltid tyckt om att snickra och  han har hjälpt farfar och pappa med att bygga ut stugan. Han är bra på att baka och laga mat. Nu är han är en hejare på elektornik prylar ;-)  Han hjälper jämt sin lillebrorsa, (ibland lite för mycket) som han tycker så  mycket om. Dom är i samma kompisgäng  på dagarna, så de hänger mycket ihop. Han är bra på att säga -Jag gör det sen!! Älskar att spela på (min) mobil och nintendo, spela, spela spela det är livet just nu!









 


Grattis Tobias på 13 årsdagen!!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Låter som en mysig son du har!
    Här har vi snart tre tonåringar i huset (om två månader precis faktiskt), haha tror du jag kommer överleva??!!! Nu kan jag säga att sönerna har inte varit så jobbiga som tonåringar, men dottern som betett sig som tonåring ett bra tag uppvisar alla tecken på tonårstiden är nära! HJÄLP!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ciao! Ditt byte låter högst intressant! Maila mig pliiiis!
    KRAM!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina