onsdag 16 november 2011

Inspiration, adventsljusstakar och lite till!


Hej alla bloggvänner! Hos mig är det fullt upp och ett litet tag till. Tobias fyller år och det är många kalas och party hos oss!! Så just nu  har så mycket tid för bloggen och lämna kommentarer. Men jag tassar runt och läser hos er, det ska ni veta.
Köpte några tidningar förra veckan. Satt och läste i söndags, då fick jag upp ögonen för en adventssljustake i form av ett ♥. Jag letade runt och hittade den på Åhlens, för ett bra pris. Man kunde se om den fanns i just sin butik och den fanns i Borås, nära mig. Sagt och gjort, det var bara att göra ett snabb besök i staden igår. Kånkade runt med min adventsljustake i några butiker innan jag åket hemåt. När jag väl var hemma så var inte datorn med på notorna. Utan jag fick kika runt på mobilen istället.




Gårdagens, som går i rosa, chalk och i någon grå/brun färg. Fick beröm för min halsduk ;-)   


På Hemtex såg jag denna adventsljussatake JUL (pris 299:-) som jag tyckte var fin, men det fick räcka med Nusnäs, advenssljusstaken med hjärta.


På Indiska hittade jag goa varma vantar, som jag behövde. Det var lite kallt med bara torgvantar.


I morse hade vi -8 grader, så jag pälsade på mig. Invigning av mössa, stövlar och jacka.

♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Inte så konstigt! Den halsduken ÄR ju jättefin! Och vantarna med!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nusnässtaken är vacker, jag har 2 vita till köksfönstret som det börjar bli dags att leta på.


    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Oj, har ni sååå kallt hos er? Här är det runt 0:an på morgonen. Fina köp, både plagg och ljusstake.

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina