tisdag 22 november 2011

Diggar Mulholland!!


 Knäppte några bilder, många blev suddiga, innan jag skulle iväg till jobbet. Tigern har skrivit om sin Mulholland alpaca coat  i vintage powder, som drar en aning åt lila. Nu var jag lite sugen på att ha den. Tog en by Timo underklänning i beige under. Ärligt talat var det lite för varmt för mig att jobba i. Inte kunde jag flänga av mig koftan heller. Just nu älskar jag velour, som är lagom varmt och gosigt.

Efter stängningspasset på jobbet, smiter jag in på Shop around the corner, för jag kunde inte hålla mig, jag ville hämta min finfina vinst, kudden Edith från Af Swedala!! Så glad jag är över den!


Gårdagens pyssel, (ja det riktigt kliar i mina fingrar,) en dörrkrans. Men när jag skulle hänga upp den kom jag på att vi hade målat om ytterdörren, så jag hängde den under ytterlampan istället. Stommen är rätt så kraftig, så det blev modell STOR på kransen.

Evalena, jag fick klännigen idag. Det var inte så stor skillnad, hoppas ändå du blev nöjd ändå!

7 kommentarer:

  1. Ah Mulholland - jag har en i vintage chalk. Borde bli perfekt till min nyhemkomna Blenda i vintage brown :) Du är fin i din och nu blev jag lite sugen på den färgen också haha
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötös, och jag som tänkte på den ljusa när jag skrev inlägget. Tanken gick, det hade inte varit helt fel med en Mulholland i vintage chalk.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Jag har också fått min idag men inte hunnit hämta ut den. Jag hoppas ändå att det blir liiiite skillnad.... Tack iaf att du gjorde detta snälling!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Kikar in för att skriva ett tack för hjälpen och vilken fin krans du har gjort.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Jag diggar också mullholland, har en i chalk. =)

    Ha nu riktigt mysigt i dag!



    Stoooor kram

    SvaraRadera
  6. <3 underbara koftan!

    Jag har mailat dig - hoppas vi kan ses snart!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Snyggt med vintervitt till! Den där kombon kan ju jag också fixa :-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina