torsdag 24 november 2011

Tokkär!





Idag har jag varit och storhandlat och fixat med så jag kan skanna. Skönt att slippa packa upp varorna på bandet. Sen åkte jag till Skroten för att köpa lite tyg att sy kuddar av. Hittade en perfekt stuvbit, priset var som hittat ;-) Nu återstår att sy kuddarna, har en bild i huvudet, med gamla virkade vita dukar och knytband, kul med lite pyssel!!
Loggade in på datorn och såg att jag hade paket att hämta ;-) Åkte på direkten och hämtade den lilla godbiten. Nu är jag tokkär!!! Visar en annan dag!
Håller på att laga mat samtidigt som jag bloggar och det gick inte så bra. Påsen sprack och 1 kg tortellini spred sig på köksgolvet., SUCK!!!



3 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga att jag tycker du klär så bra i färger som på den scarfen! Härliga färger i höstmörkret!

    SvaraRadera
  2. Oj, undrar vad det kan vara - spännande!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina