fredag 4 november 2011

Ljuvligt spetslinne!


Ville visa det fina linnet jag sprang på inne på Lindex, pris 199:-. Med en underbar spets på framsidan, fanns i färgerna beige och svart. Fick inte följa med hem idag, kanske en annan dag?!


Shop around the corner, fyndade jag Jeanne blouse, som inte är någon blus mer en långärmad frotté tröja, i en pudrig färg, som heter redwood. Sedan tidigare har jag den gråa klänningen i samma serie som jag gillar ;-)

Har plockat ihop lite kläder som jag ska ha ikväll, svart och puder blir det. Om jag får tid lägger jag ut bilderna i kväll eller så kommer de i morgon. 
Ha en trevlig fredagskväll, här blir det PARTY!!

2 kommentarer:

  1. Fint linne!!! Borde absolut få följa med hem :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jaha, vissa festade igår och andra idag!!

    Ha en fin dag! Själv ska jag ligga på soffan ;)

    Kram Anna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina