söndag 30 oktober 2011

Antikmässa på Åhaga!


Jag och Niklas åkte på antikmässan på Åhaga idag. Det fanns MYCKET att titta på. Men det var långt ifrån allt som lockade mig. De som hade finast saker i mina ögon var Grönbackens interiör. Kolla bara in lampan som är gjord av någon stuprörs mojäng, inköpt i Frankrike av mannen som stod i montern. Så himla läcker!! Jag vill ha allt på bilderna, hi hi, så himla fina saker.






Knoppbräda, som jag blev störtkär i, vill ha!!


Pratade lite med paret som hade montern, de blev så glada när jag berättade att jag gillade deras saker. De hade sagt till varandra att jag har säkert en blogg, när jag fotade deras saker ;-) Jo, men det har jag sa jag och log!!!

1 kommentar:

  1. Väldigt mkt fina saker! Tur att jag missade detta. Jag är så dälig på att läsa tidningen och se cad som händer här i stan. Tror du är oftare i stan än jag. Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina