tisdag 15 november 2011

Underbara bokmärken!


Letade i klädkammaren efter en sak som jag inte kunde hitta, i hoppom hitta den blev det lite röj. Tänkte att den kommer säkert fram och man städar och slänger lite. Men det gjorde den inte. Istället hittade jag mina bokmärksalbum, med både mina och mammas bokmärken i. Mammas gamla bokmärken är helt underbara. Valde några fina änglar, som jag ville ha framme. Först kommer favorit änglen:






Doftvärmeljus, som sprider en härlig doft i rummet. Niklas val på stora möbelvaruhuset!!


På köksbordet just nu, krispiga vita hyacinter!

1 kommentar:

  1. Men vad fint! liknande bokmärken hade jag och även såna jag fått från min mamma...hmm ska se om jag kan hitta dessa :-)
    Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina