söndag 13 november 2011

Freeport igår!


Lite bilder till er!










Det fanns mycket nytt och fint. Hade med mig tre plagg som jag provade. Wigwamen gillar jag så mycket. Jag höll länge i den och tänkte, ska jag? Jag har redan köpt Velourette hooded i lite powder och Wigwam i cabaret denna hösten, det blir lite kaka på kaka. Ett minus är färgen, inte så bra till jobbet, när man arbetar som förskollärare. Eftersom jag velade, så vek jag ihop den och la den på bordet, där jag hittade den och gick ut ur butiken. Fast den är SÅ fin!!
Gick in i en butik jämte OM butiken, där hittar jag en rosa velourklänning från B young, för en bråkdel av vad Wigwamen kostade. Den skulle passa att ha på jobbet, bra färg och tål lite skit och priset!
När jag fick tag på Niklas ville han till Adidasbutiken. De sålde ut samples, hittade ett par jättefina träningsbyxor som jag har till min klänning idag. Så mjuka goa och sköna och jag tror de funkar som leggings. Vet ni vilken storlek det var på dom, ? 38, yes och de funkar på mig!! Sen gick vi och åt en bit mat.


Efter det, stora möbelvaruhuset. Hade skrivit en lista men det blev lite mer. Niklas tyckte att grabbarna skulle ha skrivbordslampor. Det är bara det att han har deras skrivbordslampa till sänglampa. Sen finns det två andra lampor de kan använda. Det slutade med att vi köpte nya sänglampor!
Sen blev det  fantastisk god hämtmat och vila i fotöjen framför TVn.

13 kommentarer:

  1. Hade de Wigwam i storlek 3? hade de den i dark pink? ska nog försöka ringa upp till dem.

    SvaraRadera
  2. Allitd kul att få "följa" med in i butiken när du varit på Freeport. Tänk att Long LK fanns där, den vill jag väldigt gärna ha. Får kanske ta en tur till Kungsbacka en dag snart.

    Kram K

    SvaraRadera
  3. Oj, minns du storlekar i Coolwool dress? De syntes i en kort... Fina plagg där, oj va jag önskkar, att jag kunde besöka Freport någon gång. Jag gillar så mycket dessa rapporter från Freepåort, alltid så kul att se va de har. Tusen tack!

    SvaraRadera
  4. Anna, jag har aldrig sett Wigwam i dark pink där.

    K, Såg nog de flesta färger på Long LK utom min favorit färg victoria.

    Kram

    SvaraRadera
  5. OK! Vilken färg fanns wigwamen i?

    SvaraRadera
  6. Tarleena, sen största var en 2a, samma storlek som jag har på min Coolwool dress i royal.

    Anna, den fanns i mörkblått oxå!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vilken underbar dag ni verkar ha haft. Härligt med ett besök på Freeport. Jag var där i somras :)och fyndade 1 tisha från OM.

    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Åh vad kostade long lovely knut koftorna, fanns d size 3? Maria

    SvaraRadera
  9. Maria, jag kollade inte pris eller storlek på dem, då de inte fanns i färgen victoria som jag tycker är finast. Priset brukar ligga på 30% rabatt på ordinarie pris.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att få se bilder från Freeport. Det måste nog snart bli en sväng dit igen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. OK blå wigwam (den får jag googla för jag har nog inte sett den innan) men nu får jag fråga är det eg. Fondan som du har på dig på bilden du menar?

    SvaraRadera
  12. Anna, justprecis, inte den ljusa utan den mörkare chalken, vet inte vad den färgen heter, den fanns i 3a, det minns jag ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Tack snälla för tips om cool wool dress! jag har ringt och köpt min drömklänning. TACK I TUSENTAL. Kramar.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina