måndag 21 november 2011

Ninjat på Tradera ;-)



Hade tänkt visa min dagens. Men vad sjutton, jag spillde kaffe på mig när jag stod ute på gården och skulle dricka ut termosmuggen, grrrr.
 Istället visar jag lite pyssel, jag har pillat med. Margarinlådan har fått nytt innehåll, i mjölkkannan har jag satt i enris. Gillar att ta in naturmaterial och göra lite fint!
Lavendeln på hjärtat tog jag bort. På med mossa, lite svårt att  få det jämt bara. Använde grön sytråd att binda med. Letade bland mina spetsar, hittade en fin handgjord spets som jag gjorde en rosett av!  


Ninjade på Tradera igårkväll, extra kul för Odd Mollyn låg i mappen önskeplagg, ska bli så kul att få hem den om någon dag. Ledtråd; Ljuvliga blommor!

3 kommentarer:

  1. Fint du har gjort :) Vad nyfiken jag blir! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag vet vad du ninjat! Den blev din till ett väldigt bra pris om jag har rätt! Köpte en likadan (flow feather?) för dubbla priset för ett tag sedan bara för att jag längtat så länge! Grattis å fint "pyntat" jag gillar med att samla ihop saker i gamla lådor! Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är en superninjare! :-) Så fint du gör!!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina