onsdag 9 november 2011

Nästan Mollylös,


men visst är det en Molly som skymtar under tröjan. Jag fick på mig ett Molly linne (Cupcake tankett) under min oversized tröja, som var det enda plagget som jag köpte i Ullared till mig själv. Då räknar jag inte med underkläder, som trosor och stumpbyxor, för det hittade jag några. Men det fanns inget som var jättekul, det fanns nästan bara släta svarta strumpbyxor. Jag som letade efter fina med mönster, gärna bruna. Det blev några svart i brist på annat, för det går ju alltid åt. Tröjan är skön och värmande, det kan behövas, för  det nöp till i kinderna, när jag var ute.


Titta!! Det är fullt med knoppar på min novemberkaktus, som jag köpte förra året vid denna tiden. Jag som hade tänkt slänga den tråkiga växten. Nu när den har knoppar tycker jag den är som finast!! Krukan hittade jag i Ullared :) Köpte både den höga och den låga varianten. När julen är över kan man bara byta ut de rödrutiga, mot några neutrala sidenband.


Ha det bäst!!

1 kommentar:

  1. Ullared är ett Mecka! Jag älskar att åka dit men hittar sällan kläder. Men det finns miljoner andra saker!!

    Kram Anna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina