fredag 25 november 2011

Advents mys!!





I morse fotade jag dagens, men jag besparar er med att lägga ut de suddiga bilderna. Hade på mig Ruffle skirt i multi och Augar tunic i almost black. Såg att jag tappat den översta knappen i tröjan så jag måste sy i reservknappen. Odd Molly borde kunna sy i knapparna bättre!!

 Här hemma håller jag på att plocka, flytta och fixa bland plocket. Mina 4a Maileg tomtar har kommit fram ifrån sin vrå ;-) Har köpt hem lite nya hyacinter, som jag har placerat ut i krukor. Några ulltomtar har hittar oxå hittat fram. Jag har tänt massor med ljus så här är så mysigt. 

Undra vad denna helgen har att erbjuda??   

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt och fint du gjort. I morgon är det dags här.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Jag älskar tända ljus och ljusslingor...
    Det ska bli kul att göra lite adventsfint hemma i helgen :-)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina