onsdag 23 november 2011

Söt liten låda!


Inget Traderafynd i lådan :( ännu!

Visst är den söt den lilla lådan med läderhandtag, som mamma lämnade av här igår. Tillsammans med en gammal trälåda som det står Sun-maid raisins och några gamla tomtar. Jag slipper gå på loppis för det ramlar in fina saker här ;-)
Vad tror ni lådan har används till?
Det finns 10 fack i den och några glasbrukar står kvar i lådan. I locket står det PS 1648.




Tänka sig att mamma berättade att lådan användes att prova mjölken, innan den skickades iväg! 


2 kommentarer:

  1. Vackra gamla lådor! Trevligt att inreda med.

    Och vad fin du var i Mulholland alpaca koftan. Jag älskar mina två, och använder dem titt som tätt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Superduperfin låda!

    Kram Anna!
    Ps...Hämtade min fina kudde idag! Evelina. Precis min favoritfärg-Grå :)) <3

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina