fredag 18 november 2011

Coolwool-fredag!


Ännu en arbetsvecka är slut, härligt. Nästa helg är det 1a advent det är ju inte klokt vad snabbt det går.
Idag tog jag 2 Coolwool plagg, kofta och legwarmers, velourklänningen är från Culture.
Vad har ni för planer för helgen? Jag och Niklas åker till Tjolöholms slott på julmarknad i morgon, det är osäkert om sönerna vill med, annars åker vi själva. Tjolöholms slott ligger strax söder om Kungsbacka och nu är det 20% rabatt på Freeport får se om vi drar dit, är vi ändå är så nära!? 

Uppdaterat ; Det är 20% i Odd Mollybutiken på VIP kvällen den 20/11 kl 17:00- 20:00. Mitt huvud kom bara ihåg 20% och denna helgen.

9 kommentarer:

  1. Vi ska på VIP-kväll, som det ser ut just nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi träffas för i morgon åker jag också till Tjolöholms slott!!!

    SvaraRadera
  3. Snygg Dagens! Hoppas ni går en härlig dag i morgon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Åh så fin du är, har länge letat legwarmers men utan resultat, har du något tips??? är koftan också odd molly? Super fint och min färg önskar man bodde längre söder ut så det var nära till alla odd molly affärer. Här i norr har jag 20 mil till närmsta och den har ingenting. Tack för dina fina ord hos mig.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  5. Fröken Abbe, ska du dit, så sugen jag blir nu!

    Coolaanna, Jaaaa, vad kul!!!

    Helena, hoppas det blir mysigt på slottet ;-)

    Therese, jag har mailat dig, för jag har ett tips till dig!!

    Kraaaaam♥♥

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Vad kul att hitta hit, så mycket fina kläder du visar. Och jättefin dagens, snygg färg kobmination. Fin lördag. Kramen Paula

    SvaraRadera
  7. Superfin outfit! Någon som vet om denna Coolwool finns att få tag på i Freeport eller Barkaby stl 4? Maila mig gärna då! Mvh, Sara sarabergstrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Sara, Coolwool dress, royal i st 2 fanns på Freeport idag. Just den klänningen i den storlken har jag själv i garderoben. Legwarmers i royal fanns oxå på Freeport.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för ditt svar, Christina! Kommer du ihåg priset? Ingen som möjligtvis ska dit idag på VIP kvällen som jag kan skicka bud med vore jag oerhört tacksam. Mvh, Sara sarabergstrand@hotmail.com

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina