tisdag 27 september 2011

Snygga Snuggle!


Hoppsan hejsan råkade publicera innan jag ens hann få med någon text. Om ni undrar vad jag håller på med så undrar jag det oxå!!
När jag kom hem från jobbet förhörde jag grabbarna på läxa, franska, engelska och svenska ;-) Duschade och fixade till mig och åket in till byn. Jag ville ha ett par nya långstrumpor (som sticker upp ur bootsen,) som jag skulle ha på träffen. Men det är väl så om man letar efter något hittar man inte det. Får väl ta några gamla, det är väl ingen som ser, fniss!

Hon som "lånade" min bild till en Tradera auktion har bett om förlåt. När det ligger bud så går det inte att byta bilder. Nu har hon även länkat till sina egna bilder, så man vet vad man budar på!!
Man får alltså INTE "låna" bilder av någon annan utan att fråga!!!

2 kommentarer:

  1. Duktiga du som läser läxor med sönerna - nu e de lite sent för min del men jag var nog en dålig läxläserska, tyvärr :(

    SvaraRadera
  2. Bra hon la ut egna bilder! Och bra du sa till förstås.

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina