lördag 24 september 2011

Förmiddagsstrassen!


Denna strassen hade jag bara på förmiddagen, när vi besökte loppis, MMs, biblioteket och Visko. Jag lovar det är inte jag som ska ha några nya stövlar. Men de 3 andra i familjen behövde lite nytt. När  jag skulle gå ut ur butiken, landade min blick på en svart väska med en tofts och ett hjärta med nitar.  den var skitsnygg, påminner om en viss annan väska. Jaha det var bara att gå och ställa sig sist i kön IGEN. Har inte hunnit att fota den. 
Kom precis in från trädgården, för jag kom på mössan på Tradera som jag ville ha. Kollade var den var uppe i och då ville jag inte ha den längre. För inte så länge sen låg det ute en lika dan för 500kr i köp-nu, varför tog jag inte den, suck!! Allt jag vill ha på Tradera blir dyrt, känns som alla vill ha det jag vill ha.

2 kommentarer:

  1. Så känner jag också med Tradera. Det kan vara 30 sidor med saker som går billigt, men är det nåt jag vill ha blir det minsann svindyrt. fast egentligen räcker det ju med två tokar som väldigt gärna vill ha samma sak....
    men du, det måste ju bara betyda att vi har väldigt god smak, eller hur!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena, det ligger nog sanning i vad du skriver. Väldigt god smak, det har VI!!
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina