fredag 23 september 2011

Äppelpaj, någon?




Innan jag åkte iväg till jobbet var jag hos grannen och plockade äpplen, bara för att vi var sugna på äppelpaj. Kan säga att det börja ljuvligt hemma hos oss. Lite vaniljsås ska bara svängas till. 

Det syns kanske inte så stor skillnad på håret, men det känns, nu har jag fått tillbaka lockar och volym, innan var det risigt och platt och orkade ingenting. Färgade håret för en vecka sen, men det blev jag inte nöjd med, ska nog bara ha i färgen i utväxten nästa gången för att få lite jämnare färg.

Ha en fin fredagskväll!

1 kommentar:

  1. Nej, du har helt rätt! Det syns faktiskt inte så mkt på dina bilder, kan ändå mkt väl förstå din känsla! Håret behöver ngn form av genomgång då o då..det vet vi ju..
    KRAM o ha en finfin helg"

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina