fredag 16 september 2011

Njut det är fredag!!!


Vad kallt var det i morse, bara 0.9 grader. Tog Velour frill dress och ponchon över. Det var lite frost på bilrutan och bildörren fick jag flänga upp för den satt fast. Men när jag skulle hem från jobbet slängde jag ponchon över armen. Då var det varmt lite väl varmt med den klänningen ;-) Det var bara att njuta när jag gick i byn, mellan butikerna.  


"Pallade" lite äpplen hos grannen, det ska bli äpplepaj någon gång i helgen!


Det söta lilla paketet ska en liten pojke få på han barnvälsignelse. Kan inte berätta vad det är ;-)
På KappAhl hade de 25% på ett köp för medlemmar. Plockad till mig jacka till Gabriel och termobrallor till bägge grabbarna och mera grova strumpbyxor till mig!

3 kommentarer:

  1. Oj, hade ni så kallt i morse?
    Jag var inte utomhus så tidigt, men vid lunchtid var det nästan sommarvärme (i Kosta).
    Sött paket!
    Ha en härlig kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Oj, har ni såå kallt? Man får klä sig för vintern snart ;-)

    Ha en skön helg!

    kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Men brrr vad kallt. Fast då kanske jag snart kan använda min poncho jag med :-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina