fredag 23 september 2011

Gårdagens och ofrivillig bloggpaus!


Igårkväll när jag kom hem från höstmys på min förskola, då hade min laptop bestämt sig för att inte vara med på notorna. Den lilla tiden som återstod av kvällen, var skärmen blå och den ville inte att man skulle stänga av den. Så jag gick och la mig med datorn på. Men nu är har den vaknat till liv!! Tur att det inte var något allvarligt med den. Det var faktiskt lite skönt med en ofrivillig blogpaus . Det finns ju lite saker att pyssla med ;-) Sen har man mobilen som man kan skicka viktiga mail med.
Lite Mollysar ska byta hem!!! 2 ska skickas 1 ska flytta till mig, så kul!! Mer om detta när den landar i lådan.
Jag har varit och klippt mig, det känns som håret är rätt så mycket kortare, eller så lockar det upp sig, så det känns kortare än vad det är. Det känns jätteskönt!

5 kommentarer:

  1. Gomorron vännen...jaa här sitter jag sjuk av oro för lilla Nisse, bara nu klockan blir 8 så att jag får ringa veterinären..
    Skönt att vara nyklippt, jag ska klippa mig nästa vecka o jag längtar..
    Vilka fina boots du har köpt, du kommer att vara finast på Molly träffen !! Lova att fota mycket så att man får se vad alla har valt att ha på sig..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Blir såklart nyfiken på din klippning, låter snyggt!
    Ha en bra fredag,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Eländigt handikappad man blir när datorn inte vill vara med...hoppas det löst sig. Blåskärmar brukar kunna bero på att någon drivrutin behöver uppdateras. Det brukar man kunna ladda hem från nätet...

    Spännande att se hur det blev i håret :)

    Ha en fin dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Blir spännande att se frisyren! Snart får jag ju se den live också - det ska verkligen bli roligt :-)
    Kram och god helg!

    SvaraRadera
  5. Jobbigt när datorn inte funkar! Har haft nåt strul med mitt bredband men det verkar vara ok nu igen :) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina