torsdag 1 september 2011

Cannan och A-one silk♥


Idag har jag riktigt låååång dag på jobbet börjar 9:00 och  stänger och möte på det. Måste ladda batterierna!!!
Idag har jag på mig A-one silk både #160 och #162 Cannan och plommanfärgade tajts.



Nu har den första frustationen över nya mobilen lagt sig. Jag har fått hjälp med att få dit saker som jag vill ha. Ikväll har jag bett Tobias hjälpa mig med ringsignalen. Sen måste jag lära mig hur man bloggar med den. Letade efter någon bra påse att lägga den i. Hittade glasögonpåsen från OM, som får funka bra tills jag hittar något annat!

4 kommentarer:

  1. Sedär ja - det var ju jättefint!

    Hoppas du kommer i säng och kan sova i hyfsad tid idag!
    KRAMAR

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina