tisdag 20 september 2011

Äntligen!!!


Skönt att det är tisdag, jag har lagt gårdagen bakom mig!!!! Jag skickade iväg CN klänningen innan jag började jobbet.  
Nu kunde jag inte hålla mig längre, har varit och klämt på dessa fleeera gånger, bootsen kommer från Johnnys Bulls. Missade som sagt ett par på Tradera i söndags, men dessa är en storlek större (39) och då får jag bra plats med mina ullstrumpor. Jag hade turen och fick de sista i denna storlek, plus att de skickade med ullsulor, då det man trampar på, under ena hälen hade "krullat" upp sig lite. Ur bootsen sticker mina Coolwool legwarmer i royal!
Skulle tro att dessa vill med på Odd Molly-träffen ;-)
Nu har jag köpt stövlar så det räcker för denna vintern !

3 kommentarer:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina