måndag 19 september 2011

Otursdag :(


Läste snabbt på jobbet Lyckas mail, jag skulle ringa dem stod det. Väl hemma tänkte jag kolla mailen på mobilen men det går inte komma ut på internet, suck!! Sätter på Laptopen, håller på i 45 min men kommer inte ut där heller. Startar ut vår stationära dator, läser mailet och ringer upp Lycka, de kan inte förstå vad hålen kommer ifrån för de har bara rollat den med en roller. Jag ska skicka tillbaka klänningen och jag ska får ett presentkort. Själv misstänkte jag att de hade kört med en noppa bort men det sa hon att de inte hade gjort. Suck!! Kan väl säga att jag är inte så glad :(  Anna på ChillNorway skriver; Hoppas att du får bra hjälp i butiken. Du borde enligt min mening kunna få pengarna i retur om det är butiken spm orsakat hålen.
   Så var det det med mobilen jag gick in till butiken där jag köpt den. Någon (läs barnen) har kommit åt en knapp tror det var 2G eller något, kommer inte ihåg, förra veckan var den super seg, nu fattar jag varför. Men nu är det åtgärdat!!
Satt och bevakade en auktion på Tradera igår kväll,  jag ninja, men någon ninjade över mig, skit oxå!! Det var ett par svarta boots från Johnnys Bulls som jag ville ha. Så idag åkte  jag till Visko och köpte ett par likadana fast storleken större. Köpte förra året ett par bruna som jag har älskar och nu behöver jag ett par svarta oxå!!
Andra saker som oxå hänt, jag har fått en stor flis under naglen, satan i gatan vad ont det gjorde och fortfarande gör, men nu är den ute.
När jag prata i mobilen höll jag bli påkörd av en buss, det är 7 km timmen i byn och gående ska lämnas företräde, bussen håll på att skrämma ihjäl mig när den kom.
Vilken dag alltså :(   
PUST!!!
Gör inlägget på min laptop och det funkar nu, tur är väl det!!

6 kommentarer:

  1. Men men, det är tur att det snart är tisdag, så denna dagen tar slut... ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hoppas att morgondagen blir bättre!
    KRAM HALVAN

    SvaraRadera
  3. Hoppas din dag blir bättre nu i kväll!!

    Jag såg en bil idag som skulle svänga från Skenehållet in till Team Sportia och då kom det en buss som skulle tvunget köra om bilen som inte kunde köra över vägen eftersom det hela tiden kom bilar från Kinnahållet. Så bussen upp på trottoaren och det var så nära så nära att bussen tog hela bilen.

    Jag cyklade och tänkte i mitt still sinne att hur vågar man släppa ut sina barn i trafiken när vuxna yrkeschaufförer bär sig åt så :(

    Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera
  4. CoolaAnna, jag såg en taxi som körde mot rött ljus idag, vid stationen. FY!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. :(

    Söta Christina - jag hoppas att din dag blir bättre än gårdagen.

    *KRAMAR*

    SvaraRadera
  6. Det kan bara bli bättre... Stärkande kramar från Maria O

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina