onsdag 7 september 2011

Röj i garderober!


Försökte ta några bilder inomhus, men de blev ju hur mörka som hellst. Som tur var är det tak över balkongen för det regnar ute idag. Vill inte tänka på hur svårt det blir att fota dagens när det är mörkt när man åker och kommer hem :( 


Igår hade jag röj i mina garderoberer, fram med de mörka kläderna bort med en hel del sommar kläder. Vissa plagg funkar ju jämt så de hänger kvar ;-) Bar en hel del sommarklänningar/blusar ner till klädkammaren i källaren. Härligt att öppna dörrarna och se de mustiga färgerna på fina plagg som hänger där!! Kjolen jag har på mig, hittade jag igår, kände att den tar jag imorgon (läs idag) ;-)
Nästa röj borde bli skor/stövlar! Funderar på att köpa ett par svarta boots, som är lika mina bruna, tänker....

4 kommentarer:

  1. Ja det är väl dags möblera om lite i garderoberna! Brukar alltid 'hitta' något som helt glömts bort..ofta kul faktiskt! Sommaren verkar över för denna gången, regn o rusket har kommit hit med nu..suck!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mina garderober är en katastrof just nu, skulle behöva röja rejält! Men orka.......Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vill passa på att tacka för den fina kjolen som landade hos mig idag :-D!
    Håller också på med höströj, ganska mysigt ändå...
    Kram
    Maria O

    SvaraRadera
  4. Maria, vad roligt att du gillar den!
    Det känns skönt att få lite ordning bland kläderna, men jag har så fullt fortfarande ;-)
    Kramkram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina