torsdag 29 september 2011

Fondan är upphittad! Wieee!!


Idag dök hon upp, Fonda cabaret i min låda, så väldigt efterlängtad av mig. Tro det eller ej men jag har aldrig haft någon Fonda tidigare. Jag provade just denna färgen på Kålle och Ada i Gbg när det begav sig. Då var jag med i klubben vägra Fonda, fniss!!! Alla hade Fonda då och jag  kände jag inte för det, men har ändrat mig ;-) Ikväll blir det invigning av den, för strax ska jag iväg på Shop around the corners modevining ute på trottoaren, i byn. Ska träffa min bloggvän Anna för första gången, kul!! 

5 kommentarer:

  1. Kommer bli ursnygg på dig. Cabaret är ju en underbar färg och Fondan är ju bara såå mysig

    Ha det så kul ikväll

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Snygg! Ha det så kul ikväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Fondan i cabaret är så fin! Ha en fin kväll:) Kram

    SvaraRadera
  4. Men jag såg dig inte :(

    Jag hade med mig dottern som frös så vi var inte kvar så länge,

    Vi får helt enkelt ta en fika någon dag tycker jag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Coolaannna, ja en fika skulle vara kul!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina